Nuffnang

Nuffnang

Khamis, 30 Oktober 2008

MoDeL Ku .. Si eMaNG......

haaaa nielah dia... gelagat si aiman bila kena main sensorang...... sebabnya haziq demam.... gambar-gambar nie masa aku lepas bawak haziq pergi klinik.... sajer ajer aku nak lepas kan dia main sensorang.. biar hilang boring dia tu....... aiman sekarang nie dah makin peramah... tak kira orang semuanya dia melayannya... kalau dulu..pantang orang tegur.. mesti melalak... macam kena histeria.... tapi sejak aku tukar dia letak dekat Taska.. so far dia ok laaa... mulut pun bukan main lagi... kalau nak tahu aiman nie... serba-serbi lambat.... berjalan lambat... aiman start berjalan betul dalam 1 tahun 3 bulan...... gigi lambat... aku siap mintak surat recommendation dari Doc. dekat office aku nie sebab nak bawak aiman jumpa dentist..... bercakap.... ermmmm lagi laaa lambat.. even sekarang nie pun dah 2 tahun 7 bulan pun bercakap macam ayam dengan itik...... apa-apa entah .. bila aku tak faham mulaa 'bontot' aku di tampar nya.... nasib baiklaa badan aku nie jenis gedebab.. so apa-apa tepukan tu kurang laa sakitnya.. tapi kekadang tu sakit gak oooooo...... dan perangai aiman sekarang tersangat laaaa wonderfulll and colourfull..... kekadang tu aku nie di marah nya.. bila aku kata " aiman please don't be notty'..... bleh plak dia jawab...."mie.... yammmmm, shhhhhhh"( ummi diam..shhhhh) huhuuuu.. lawan tokey betul ini budak.. seingat-ingat aku laa kan... masa haziq kecik dulu tak dek plak sebegini rupa perangainya.... bebaru nie... aku nak mandi so aku pesan laa dekat 2 hero aku tu.. "ummi nak mandi.. jangan sepah2kan rumah... dan jangan bergaduh.. kalau ummi dengar nanti ummi bagi rotan"... masa dengar arahan semuanya angguk... tapi tetiba aku dengar dekat dalam billik air.. haziq menangis.. bila aku keluar aku nengok 'hanger' patah... bila aku tanya kenapa.. haziq kata..aiman pukul dia sampai 'hanger' tu patah..... hebat betul aiman nieee.. huhuuuuuuuuuu....
nielah dia budak tu.. Muhammad Aiman Asyraaf............................


macam-macam aksi...

nengok laa nie.. uhhhhhh

time nie haziq tak ader.. haziq tidur dalam kereta


KETIDURAN...

1 ulasan:

mysha berkata...

aKak soh dia pOst nGanCam skEt laGiii.. pastu leH isi boRang jaDik model...hekhekhek.. cian anak aKak kene hemPap ngan PatrIck...