Nuffnang

Nuffnang

Rabu, 22 Oktober 2008

Mata Aku....

kenapa aku letak gambar mata aku nie...... sebab ader orang kata mata aku nie besar..... ader plak orang mata aku nie garang..... mata aku nie tak sesuai pakai celak..... dan yang paling kelakar ader orang kata mata aku nie macam mata uji rashid....... hahahahahaha aaaaa lawak.. lawak...SHIMA PERASANNNNNNNNNNNNN huhuuhuhu.......... tapi garang ker mata aku nie.... issshhhhhh yer ker..... ker sememangnya aku nie tak sesuai pakai celak.....

1 ulasan:

Big Mamma Bukhari berkata...

menjeling-menjeling ku bertentang.. mata kita sama memandang.. hehe... cumel mata u.. n lagi satu, u tak adalah besar mana mcm yg u cakap kat t.. badan u biasa2 jelah shima.. badan t lagi besar dari u.. hehee.. anyway, haziq mcm mana? t doakan semoga dia cpt sembuh.. lagi 1, dh dpt parcel tu, bgth t ye.. sms jer.. x pe.. insya allah esok t kelik kelate.. hubby t kata abang dia dh booking bilik di sudara beach resort, pantai melawi.. penah g situ? cantik tak tempat tu shima?.. tulah, kami plan nk ke p perhentian.. tp tulah.. takut musim2 ujan nie...shima keje ok? keje baik2 arr... bye.. salam..