Nuffnang

Nuffnang

Sabtu, 11 Oktober 2008

KeNaNgaN RaYa.. PaRt 2..... RaYa PeRtaMa....

aku nak sambung lagi upload gambar masa Hari Raya Pertama hari tu........ selagi tak habis upload selagi tu aku rasa cam tak puas hati jerk........ hehehehhe ... kakak aku kata aku nie gila glamor.... ahhhhhh peduli......... biaq pi laa................... kak ina lagi ko tak suka lagi tu orang masuk kan gambar nie.. haaa gambor ko pun ader jugak aku masukkan....................... hahahahahaaa.. ( gelak budak jahat )............................................................nie laa satu-satunya gambar aku dengan aiman........ nie pun mak aiii susah betul nak pujuk..........


Haziq memohon maaf dekat babah... nie bodek sebenornya......babah jangan lupa basikal haziq ok

haziq dan aiman di pagi raya...... macam-macam karenah .. anak-anak aku sekarang nie... colourfull... wonderfullll...... heaven..... fantastik.........

suka sangat buat muka cam gini... lawo sangat laa tu.... lain yang ornag suruh buat lain yang di buatnyaaa... lantak laa aiman.. janji ader gambar.....................................

salam style baru... nie namanya salam keterpasaan.... uhhhhh nak suruh salam pun susah..........

*********************************************************************************

kenapa haziq buat muka cam gini? sebabnya dia tak nak pakai sampin tu dekat dalam.. dia nak sampin tu dekat luar... kalau peyut tu kempiss tak per.. nie bunciiittt..... kes tak puas hati............

**********************************************************************************

En. Din dengan hero-hero kesayangan nya.. time nie aku tak siap lagi.. so tak dek gambor aku......
nie plak sessi bermaaf-maafan... mintak ampun dosa... tapi aku.. ngelat.... awal-awal lagi aku dah salam mak dengan abah...... so time nie diaorang dok pulun menangis.. aku relax ajer.... ................

...................mak dengan abah dok tunggu anak, menantu, cucu-cucu datang bersalam.....................

masa nie tengah.. menyaksikan.. deme-deme dok teriok....hahahaaaa.................. huhuhuhuhuuu

..................... aiman ... tengah dok menunggu giliran duit raya dari atok........................

.........family abang yang no.3 aku.. tapi abang aku tak dek.. sebab dia dekat overseas...................

nie plak kakak aku yang no. 4..... nie antara orang-orang yang suka bergaduh dengan aku.... tapi gaduh manja ajer... ok.........................................................................................

*** to be continued******

Tiada ulasan: