Nuffnang

Nuffnang

Jumaat, 10 Oktober 2008

KeNanGan BerHaRi RaYa....... RaYa PeRtaMa... PaRt 1..

Akhirnya dapat jugak aku uploadkan gambar raya ari tu.... tapi aku kena buat part 1,2,3 la.. sebab banyak sangat gambar yang aku rasa aku mesti uploadkan sebagai kenangan aku........
Tahun nie first Raya... aku beraya dirumah mak aku di Ampang.... kalau tidak sebenarnya tahun nie giliran Kampung En. Din..... tapi dengan berkat usaha aku memujuk En. Din supaya beraya di Ampang dahulu akhirnya berhasil..... aku kata dekat dia ... kalau balik awal-awal dekat kelantan pun bukannya boleh berjalan sangat sebab Jem..... akhirnya En. Din bersetuju.... tapi yang aku tak tahan nya plak... kali nie balik kelantan ..... sedar tak sedar rupanya 6 hari... haaa ambik kau... nak sangat beraya dekat Ampang dulukan....... padan dengan muka aku................................. tapi tak per jugak sebab bagi aku yang penting sesangat First Raya tu..... itu lebih bermakna........
antara pic di hari raya...............
(... anak-anak aku bagi can ummi dengan babah dia... rasa macam baru kahwin ajer.. hehehehe )

( Aiman skrg nie alergic dgn kamera..so pinjam anak orang.. fadzlina nie dia suka dgn En. Din)

( Baru ada muka aiman.. tapi tengok laa aksi dia )

(suka gambar nie.. aiman nampak comeii..yg haziq senyum terpaksa, coz merajuk)


( aku dengan Abah dan Mak.... fadzlina tetap ader dlm gambar kitaorang)

( anak... menantu... cucu-cucu abah dan mak aku... yg tak ada kakak aku dengan abang aku )

( aku dengan kakak aku yang No. 2.. yang tak ader dalam gambar diatas... kes datang lewat.)


***** aku rasa banyak dah aku letak gambar dalam nie... tunggu bersambung di part yang kedua...************************

1 ulasan:

lieya_latif berkata...

ewah ewah....meriah betul raye kak shimah...pinky lagi....nasib baik abe akak boleh terima kaler pink....kalo laki den......jgn mimpi ler he he he he eh

meriah kat umah mak akak kan...ramai jugak ahlil keluarga tu...seronok le si haziq ngan aiman collect duit raye....