Nuffnang

Nuffnang

Jumaat, 10 Oktober 2008

JaLaN-JaLaN... DeKaT.. BuKiT aBal... PaSiR PuTeH...

ader laaa satu .. dua.. gambar masa dekat kelantan...... semalam dekat rumah cuba gak masukkan gambar raya... tapi tak leh laa plak..... pas tu arini masuk office ingatkan boleh laa aku nak menayangkan gambar raya aku.. bukak thumdrive.... tak ader plak.. rupanya aku tak save dekat thumdrive.. aku save dekat komputer ajer... uhhhh hampehhhh tulla... nie pun gambar ehsan dari T.. (http://hotcikmama.fotopages.com/) kebetulan gambar nie masa aku pergi rumah T di bukit abal.. SIL.. T kahwin...... Thank's T... dengan layanan yang T bagi... tak puas jumpa T masa tu... insyaAllah nanti kalau ader waktu.. kita jumpa lagi ek.....



ini aje yang sempat di edit... tunggu lah nanti aku akan mengupdate kan lagi................................

3 ulasan:

Big Mamma Bukhari berkata...

assalamualaikum shima..
jaley2 ko bukit abal demo deh..? hehe.. sedok ko lauk kenduri ari tu? hehe.. sori.. lupa nak ajak u naik atas umah, amik gmbr ngan pengantin baru, tak terlintas langsung di fikiran t masa tu. pk nk borak2 ngan u aje.. maaf kalau ada salah silap t ari tu ye shima... tak sabar nak tgk gabr raya u sekeluarga di kl n di kelantan..

w@rienz berkata...

kak shimah nmpak kurus la pakai bju pink tu...

Cik Puan Mimi berkata...

waaa baju kita serupa, tapi baru semalam kita pakai baju tu..

cuma awak punya labuci tu sarat (cantik sangat) kita punya labuci simple jer..