Nuffnang

Nuffnang

Jumaat, 24 Oktober 2008

TiTipaN... Dari TeMeRlOh...

Tadi aku terima satu parcel dari Temerloh.. dari Kawan FP dan Blog aku... T........ nak tahu apa yang T kirim kan.....

Lapisan Pertama..

lapisan kedua


Lapisan ketiga.... dan jeng..jeng...jeng..jeng............................

>





>





>





>





>





>





>





>




inilah dia... sehelai kain batik.. dan sehelai lagi kain pelekat.... untuk aku dan En. Din..




cantik sangat.. aku suka bangat.. terima kasih bebanyak yer T.... malu saya.... jasa T tak akan saya lupa kan..... semoga Allah berikan T dan Family kesihatan dan semoga dimurahkan rezeki untuk T sekeluarga... Terima Kasih Bebanyak T..... nanti bila baju nie dah siap akan saya tunjukkan dekat T.....

1 ulasan:

NAEMAH berkata...

wah wah cantek le kain batik tu...aku suke tgk bunga2 tu...cantekkk...bertuah nko dpt kwn tu...siap poskan khas utk nko n hubby...