Nuffnang

Nuffnang

Rabu, 15 Oktober 2008

BaSiKaL BaRu HaZiq DaN AiMaN...

Akhirnya anak bujang aku dapat gak apa yang dihajati nya selama nie... tak sia-sia dia berpuasa selama 27 hari.. ( haziq tinggal pose 3 hari ).... inilah dia basikal baru haziq yang aku dah janji-janjikan tu.... tapi yang aku geram sesangat- sangat tu.. tak sampai 1 hari aku beli basikal nie.. petang tu 'pedal' tu dah terpatah.. uiiiihhhh geram betul mak masa tu ko............. tuhan ajer yang tahu........huhuuhhhhhh..
untuk aiman pun aku beli jugak..nanti kata aku nie berat sebelah plak kan.. tapi untuk aiman aku beli yang simple ajer.. basikal yang nie pun aiman tak pandai kayuh lagi... tapi ader hati jugak tu dia nak main basikal abang dia........

haaaa... dua beradik nie dapat duit raya dari auntie lieya... nie kira style baru.. terima duit raya sekali dengan gula-gula.. heheheh thank's auntie lieya....... kalau ader ummi diorang nak lagi .. hahahahaaa......

5 ulasan:

ejea berkata...

waaa..haziq & aiman dpt basikal baru....harusla tiap2 ptg ummi kena teman round naik basikal nie...
ma..aku dh blk...kena keje jgk..cian kt mie ditinggalkan & dia pn kena la wat xtvt apa yg patut dulu..eh..smlm ko jupe dia kan...hehehe...bila nk dtg beraya nie..

lieya_latif berkata...

ceh....duit raye aku kasi pun kasi enterprem kat blog ke....he he he he eh tuk anak buah aku yg comel ni kak mane boleh lupe...tiap2 tahun sure kasi punye...tapi kasi versi lain plak tahun ni ..selalu kasi angpow...kali kasi cenggini...jenuh gak nak kumpul syiling 50 sen nak genapkan rm5 ....he he eh eh

wah shantek la beskal baru aiman ngan haziq...seronok le dieorg yeak kak shima....sure senyum sampai ke telinga la tu....he he he he

nasib kite ni same laa kak...sume kene beli 2 jek....kopak...kopak...

Zanna_MamaBatrice berkata...

ye ye ye..beskal baru
auntie nak tumpang boleh?

ok ler tu kak...bg semangat kat abang...esok2 tahun genap posa penuh nanti...

batrice pun zana baru jer belikan beskal kak...sian nengok dia kat umah orgn, main beskal anak org cam hak milik sendiri...tu yg gigih belikan tu...

Ayong berkata...

sonoknya diorang dpt beskal baru...ni mau tak lelap tido memalam, tak sabor nak tggu hari siang..nak main beskal! hehehehehehe

Big Mamma Bukhari berkata...

hi.. dh dibelikan basikalnyer ye.. sukalah tu anak2 u tu shima.. hehe... wah! duit raya stail baru ka? bagushnya lieya.. nak g braya umah lieyalah kalau cam tu. .. ahaks..