Nuffnang

Nuffnang

Selasa, 23 September 2008

MaKaN BuSaT...



semalam aku dapat undangan dari office aku .. berbuka di JW Marriot, Putrajaya.... aku suka... sebab makan free kan.. hari sebelum tu aku dapat gak undangan berbuka dekat Palm Garden Putrajaya... tapi disebabkan gigi aku sakit... idok le aku dapat pergi ke sana........ aku berolak dari rumah pukul 6:15.. uikkk .. sampai sana aku nengok mak aiii meriah.... macam-macam makanan ada... sampai-sampai tu malu gak aku.. sebab ramai gak yang aku tak kenal.. mana tak nya... orang luar yang belanjan kan....... ahhhhh apa peduli.. dah orang nak belanja.. kita makan ajer laaa......
haa.. kau macam-macam aku makan... habis diet aku... tapi aku peduli haparak... makanan sedap-sedap.. rugi kalau tak makan.....
eiiii... malu betul aku masa makan tu... masa orang dah azan tu.. datang laa sekumpulan manusia... rupanya diorang tu dari syarikat yang belanja tu... tempat plak macam tak cukup.. uiii segan betul aku.. mana tak nya.. orang yang belanja tak ader tempat duduk.. bila aku tanya member aku dia kata tempat ok.. cuma tak leh duduk sefamily..... oooo kalau cam tu ok laaa... dekat meja aku aku 2 kerusi yang kosong.. datang sepasang suami isteri nie duduk satu meja dengan aku... macam-macam dia tanya.... ada plak tu... pegawai aku nie leh plak tanya dekat orang tu.. dah lama ke kerja dengan syarikat nie.. orang tu kata dah lama lebih kurang 10 tahun.. aku plak dengan manis mulut.. tanya plak dekat wife dia... sama kerja dekat syarikat yang sama ker.. bersembang kita orang nie... sekali rupa-rupanya dua orang tu tuan punya syarikat....... makkkkk aiiiii MALU NYA MAK................ huuhhuuuuuhuhuuhuuu... sebelum balik tu.. nak tutup muka malu nie.. aku pun apa lagi pi salam laa.. dengan tuan yang belanja tu.... huhuhuhuu MALU...............................

3 ulasan:

mysha berkata...

aKak mOral of da sTOry lenKali dok taBle belaKang hekhekhekhek

Big Mamma Bukhari berkata...

salam shima...
bestnya makan2 kat hotel org belanja.. pegi 1 family ye? mmg dia ajak pegi 1 family ke?
hehhe.. tak pelah shima.. kita bukannya kenal dia pun.. cakap mintak maaf tak lepas tu? merah tak muka shima masa tu? hehhe...
ala, dia pun tak kisah tu... kelakar tul shima nie.. hehe..

Ayong berkata...

mmg busat ni makan! hehehehehe