Nuffnang

Nuffnang

Rabu, 17 September 2008

LuPa La PlaK ... TaK aDeR CiTeR....

issshhhh.. ari nie aku terlupa plak nak update blog aku nie... kes sebab dari pagi tadi aku dok minit surat masuk boss aku... macam aku nie P.A plak... aku nie kerani aje.. perasan betuiiiii anak md.zahar nie.... heheheheheee .. iyalah bukan apa.. aku buat cam gitu sebabnya aku takut le bila bos aku tanya 'shima, mana surat hospital nie... payment nie.. surat nie.. surat tu.' senang laa aku nak jawab.. surat tu pergi mana... sebab aku wat cam gini.. aku minit surat masuk.. pastu bila keluar surat dari bilik dia aku minit.. dengan saper surat tu di minit oleh boss aku.. so senang laa aku nak menjawab kemana pergi surat-surat tu... heheheeee. so tak dek laa aku kelamkelibot nak menjawab dengan muka yang penuh bersalah.... heheheheeeeee... lagi pun nie semuanya jasa si lieya jugak.. sebab aku meng'copy' minit tu dari dia .. lieya kan P.A... heheheeee thank's lieya....dah habis surat-surat aku minit..aku tolong menghiaskan office aku nie.. kan nak RAYA.. jadi acara memasang lampu kelip-kelip laa...meriah sungguh aku rasa office aku nie time lunch aku bleh plak dok layan baca blog orang.... kusyuk betoii aku baca blog orang tu.... sambil lampu office aku nie aku padam kan... huuuuuuu asyik sungguh aku membaca heheheheheheheeeeeeeee.........
ermmm apa aku nak citer dekat blog aku arini.. boring laa plak aku nak menempek makanan berbuka aku.. asyik nak menempek makanan ajer .. boring gak laaa kan.... nak citer apa ek..........
kang citer lelebih kan kata mengumpat laaa plak.... bulan-bulan pose nie..... ala ... nak citer apa nie... BLURRRR tetibaaaaaaa............ ahhhhhh tak perlaaa.... aku citer kemudian laa... aku simpan ajerla citer aku arini.... malas laa nak fikir apa yang aku nak citer........
( gambar nie tak ader kena-mengena dengan citer di atas)

2 ulasan:

Zanna_MamaBatrice berkata...

dlm xde citer tu...laju jer tgn menaip erk kak shima
sama arr...kat sini kerani yg minit surat2...faks jer zana minit coz' mesin fax nie kat tpt zana.....

pasang lampu lap lip kat opis erk...cayalah...

kak, nak alamat umah yerk kak....antar kat email zana : zalyn_batrisya@yahoo.com.my

Ayong berkata...

hahahahaha dalam pada tak de cerita..panjang berjela gak entry dia.. :) akak, rajin lah akak hisa opis akak ye...ni yang rasa mcm dah dekat sgt nak raya ni.. :)