Nuffnang

Nuffnang

Ahad, 21 September 2008

KeSiaN.......

haaaa nie nak citer sikit.... tapi camana nak citer ek.... kira cam nie laa... susah jugakkan kalau isteri tak sihat.... kesian dekat suami yang kena buat semuanya... tapi tak jugakkan.. tak semua lelaki yang tak reti nak buat kerja rumah...kan..... sebenarnya aku nak citer laa pasal suami aku tu... kan hari jumaat tu aku aku sakit gigi...... tak kan aku nak masak kot.. iyalah sakitnya berdenyut-denyut.. kira time tu saper yang buat hal memang kena laa.... ( mak aiiii garangnya) heheheeee... jangan kata nak buat kerja.. haziq baru tegur suruh ajar kerja sekolah pun aku dah menyingga nie kan plak nak menumbuk bagai........dari pukul 4:30 petang aku dok terperap dalam bilik.. sampai laa bie nak pergi kerja... aku keluar pun sebab nak minum... mana leh nak makan kan.... jadi untuk berbuka malam tu Bie.. pergi beli gulai itik dengan ayam percik.. dekat Param..presint 2...... makan laaa dua beranak tu dengan tak berseleranya..... ciannnnn diorang...
Semalam lepas cabut gigi... petang tu aku tanya bie nak makan apa.. hajat hati aku nak suruh dia beli jugak.. konon macam sakit lagi laaa.. sebetulnya idok le sakit pun lagi haaa..... sesajer malas.. heheheeeeeeee....... bie suruh aku masak jugak dia kata ... ummi masak laaa .. semalam bie beli pun dah berapa hinggit.. kalu sedap tak per..nie semuanya hampeh!!!!! ooooo nak suruhaku masak gak laa yer.. aku ingat nak masak simple ajer... goreng ayam dengan buat bee hoon sup.. uihhh tak mau .. demand betul...... kesian kan sebab semalam makan tak sedap.. so petang tu aku masak gulai ikan tongkol.. goreng ayam... aku buat burger.. dengan goreng nuggets..........

dan makanan nie seperti biasa sememang nya menu wajib atas meja rumah aku .. apa lagi kalau bukan ulam kacang panjang dengan BUDU.......

bila aku tanya bie.. susah tak kalau ummi tak dek.. bleh dia jawab... biasa ajer........... haaa kalau dah biasa naper suruh ummi masak... alasan dia.. makanan dekat luar tak sedap.... kalau tak sedap masak laa sendiri.... nie lagi sakit hati .. tak reti nak masak...... nyesel tanya.. huhhuuuuu..

2 ulasan:

mysha berkata...

akAk cabuT gigi yNG maNa saTU? sHA klO saKit gIgI raSA mCM nak hemPAs suME beNda huhuHu..aKaK iKan tOngkOl tuh muKE dia CamNe eK? sHa tak kENal ar..erM pASAl buDU tu shA pun sKE sGt maKAn.. elok taW makan Budu banYAK khasiaT...

Big Mamma Bukhari berkata...

salam..
betul kat mysha tu... budu mmg banyak khasiat.. ada t baca dlm majalah rapi... org jepun bt kajian kalau tak silap.. sah2 buka pose karang carik budu nie.. ehhee..
shima.. sian kat u .. sakit gg ker? sekarang mcm mana? t doakan u cepat pulih ye? larat g keje ke sakit gg ari tu? ke amik mc? bla shima balik kelate? t 30.9.. sampailah isnin 6.10 kot.. insya allah..