Nuffnang

Nuffnang

Rabu, 10 September 2008

JDM 5

Lama sungguh aku tak update blog aku nie... huuuuu bersawang penuh... nie bukan sebab aku malas tau... tapi internet dekat meja aku niee.. tetiba tong.. ting..tong... habih camana nak mengexplorer benda alah nie semua... sampaikan FP aku pun aku tak update... maka dengan itu tak ader ler citer-citer pasal hero-hero aku yang makin meningkat kelasakan mereka tu ...
haaaa dah masuk 10 hari kita berpuasa.. so far puasa aku ok ajer.. tak dek tinggal-tinggal lagi..... dan alhamdullilah setakat nie.. gastrik aku tak datang menyinggah.. nie semuanya disebabkan aku minum................................... Tadaaaaa.. JDM 5... aku saja nak try.. berkesan tak air oren yang sememangnya... boleh layan..... maka dengan ini aku rasa sememangnya JDM tu mampu membuatkan gastrik ku tidak datang menyinggah.. dan so far berat aku pun dah turun.... heheheeee sebelum puasa berat aku nie.. 88 kg... aku nie memang dikatogorikan sebagai budak gomok's dari zaman sekolah lagi.... tapi semenjak aku meminum JDM 5 tu selama 10 hari maka dengan itu berat aku telah turun ke angka 83 kg.. huhuhuhuhuuuuu sudah turun laa tu berat badan gua.. berapa kilo ek... jap..jap..japp.. aku kira... 1,2,3,4,....5.. huhuuuuuu sudah 5 kilo tuyun loooorrrr..... hihihihii... tapi tulaa .. bie kata.. jangan time puasa ajer berat tu turun.. nanti lepas raya naik balik...... alalaaaaa tak nakk laa naik lagi.. biar aarrr turun lagi nak..... dengan penurunan berat badan tu.. seluar Jeans aku yang ketat-ketat semuanya dah bleh pakai bali.. baju-baju yang dulunya aku tak leh nak sarung pun dah leh sarung balik.... tapi 83 kg tu kira gomok's laa lagi.. nanti akan aku usahakan lagi untuk turun lagi.......

1 ulasan:

mysha berkata...

Erm tahniah ek akak dah berjaya menurunkan berat badan akak...
semoga berjaya lagi hekhekhek..