Nuffnang

Nuffnang

Sabtu, 20 September 2008

BiLa aKu SaKiT GiGi......HanGiN....


huhuuuuuu...... penyakit nie laa paling aku boring sekali .. mana tak nya.. sakitnya mengalahkan sakit nak beranak..... tapi kiranya.. salah aku jugak .. ya lah kan.. kalau dah tahu gigi tu dah berlobang pergi laaa tampal... nie tak di tunggu sampai sakit baru nak pergi tampal.. memang nak kena maki dengan Doktor laa.. ala... aku nie bukannya apa.... ....... hehehehe..heheh... sebenarnya aku nie takut nak jumpa Dr. Gigi nie.... lelagi kalau nak pergi jumpa Dr. gigi dekat KK bandar nie... uihhhhhhh bengisssssss mengalahkan mak tiri bawang merah....... kalau datang kita tunjuk gigi berlobang ke... sakir ker.... haaaaa tahan telinga ajer laaa.... macam-macam Dr. tu kata.... oiiiiii Dr.. suka hati aku laaa nak buat camana dengan gigi aku nie.. kau kan Dr. buat ajerlaa dah kerja ko.. buat ajer laaa........ uihhhhhhhh emo nya aku...... hehehehehe bukan apa.. nie nak citer sikit.... hari jumaat tu .. dengan tetiba gigi aku nie mengelitik.... kesakitan... dengan tidak melenggahkan masa aku pun terus laa pergi klinik.. niat hati aku nak pergi klinik swasta ajer.. tapi entah kenapa tetiba stereng keta aku pergi melunjur terus ke KK dekat bandar nie tu.. aku dah ambik no. dan dah daftar.. aku menunggu agak lama jugakla.... masa dalam bilik Dr. tu.. soalan pertama dia tanya aku.... ni cik ke Puan.... hello Dr.. tak kan tak baca dekat rekod aku tu.. dah sah-sah tertera.. Puan lagi mau tanya..... pas tu tanya lagi tu.. aku mengandung ke tak.... uhhhhh.. dia tak tahu gigi aku tengah menyingga ajer kesakitan nya... rasa cam nak baling ajer Dr. tu dengan alat-alat yang ader dekat situ.. tapi sabar......... dah tu... bila dia nengok gigi aku.. haaaaaaaaaa.. aku dah kata dah.. oiiiiii Dr. kalau aku tak sakit idok le aku nie pergi jumpa kamu... tapi kan aku paling sakit hati sesangat.... bila dia tampal tempat yang tak berlubang.... dan yang berlubang tu dia kata datang lain kali untuk di cabut... sebab dah tak leh nak tampal.. alasannya sebab aku datang pukul 10.00 tak leh nak cabut gigi tu.. .. nanti lambat..... oiiiiiii nie apa citer nie..... aku datang pukul 10.00 pagi laa bukan nya 10.00 malam.................................................. bleh plak tu dia suruh jururawat jantan dia tu ambik appoinment untuk aku cabut gigi.... @#*^ angin ajer aku.... pas tu bila aku mintak ubat tahan sakit....... nak tahu dia bagi ubat apa dekat aku.... ubat paracetomol... AKU SAKIT GIGI LAAAAAAAAA BUKAN DEMAM!!!! bila aku tanya dekat farmasi tu.. dia pun pelik........... BODOHHHHHH TAHAP GABANNNNNLAAAA DOKTOR TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU............. balik rumah apa lagi aku meraung laa kesakitan.. ..... makan ubat PARACETOMOL tu pun tak ok gak.. .... sampai laa ke pagi nie aku dok menahan kesakitan.. tak leh nak tido....... uhhhhhhhhhhhhh.. bie balik ajer kerja pagi tadi terus aku ajak bie pergi klinik gigi dekat sungai besi...... Dr. tu tak banyak cakap pun terus bius.... dan terus cabut..... haaaa bleh pun cabut .... aku datang tu pun pukul 10.00 pagi gak.................SENGGAL.. TAHAP GABAN.............................

Tiada ulasan: