Nuffnang

Nuffnang

Selasa, 5 Ogos 2008

ReBaT.... KaIn bAjU rAyA.....

MAKCIK KAYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO..... hikhikhikhikkkkkk poyos ajer kan... actually ari nie aku pergi tebus rebat untuk kereta aku.... kan jumaat tu aku baru renew road tax kereta aku.... so pagi tadi aku pergi tebus rebat RM 625.00 huhuuuuu. nie agak-agak kayo berapa hari.. keberapa jam.... atau beberapa minit.... hikhikhikkkkkk...




masa jumaat petang ari tu.. aku ajak bie pergi beli kain untuk baju raya.. tahun nie aku request nak warna pink... bie kata ok.... akuk beli kain nie dekat Nagoya... pilih punya pilih.. aku berkenan dekat kain nie.. corak jalur-jalur.. harga dia RM 7.00 ajer semeter.. takyah beli kain mahal-mahal.. yang nie pun dah cukup berbaloi bagi akulaaa kan....... pastu bie suruh aku pilih untuk kain aku plak.. tapi aku pilih punya pilih.. alamak tak dak yang berkenan laaaa.... tapi aku ader berkenan dekat satu kain cotton tu.. bunga kecik-kecik... warna merah.... so aku request untuk anak buah aku fadzlina.. alaaaa comeiii nyaa...


So... aku pikir-pikir .. takyah laa aku nak buat baju raya tahun nie.. aku ingat nak beli yang siap ajer tapi blouse ajer laaa.. sebab tahun nie aku Raya dekat kelantan... kan Panasssss..... dan lagi pun awal tahun tu aku balik kelantan aku ader beli kain batik... so aku fikir buat kain dan beli baju blouse warna pink ajer......




Tiada ulasan: