Nuffnang

Nuffnang

Rabu, 19 Mac 2008

Tempat Kerja Aku.....

Hari aku rasa aku hendak merungkai kan tentang tempat kerja aku di ofis aku.. semasa aku berdiri untuk fax surat keluar dari ofis aku ke hadapan orang yang dituju.. secara tiba-tiba aku merasakan tempat aku nie cantik.. dan selesa.. betapa bertuahnya aku nie.. heheheeee..

Lalu dengan bangganya aku terus mengapai telefon bimbit aku yang dah masuk dua tahun aku menggunakannya.. dan terus aku klik..klik.. sudut tempat aku yang aku rasakan menarik.. kekekeeee....... sudut yang paling aku suka ialah atas almari fail aku... nak tengok .. haaaa.. inilah dia almari fail aku...macam-macam ada....


selepas tu aku klik..klik.. klik.. lagi disatu sudut tepi kanan dan tepi kiri meja ku... saksikanlah.. betapa seronoknya aku klik..klik..klik.. atas meja aku nie...

Jadi dengan ini aku hendak menasihatkan diri aku sendiri.. " haaa dah dapat tempat yang cantik buatlaa kerja rerajin.. " aku bangga bekerja ditempat aku nie.. segala benda ader...

Bak kata Bang Bill.............

" Lu pikir laa sendiri"