Nuffnang

Nuffnang

Isnin, 17 Mac 2008

eiiii... manusia jangan menyibuk hal orang lain.....

uhhhh.. aku bengang betulllaaaa... senggal... hampehhh.. nie lah dia kehidupan di dalam pejabat.. apabila ader manusia yang asyik nak menyibuk hal yang semestinya bukan hal dia... hampehhhh... sukahati mak bapak aku laaa nak cuti bila boss tak ader ker... nak makan jauh dari pejabat ker.. atau suka hati aku la mengedit gambar dan pose gambar yang vouge.. kau peduli hape ... aku ambik cuti bila boss tak ader.. aku tak menggunakan cuti ko.. aku gi makan jejauh dari opis pun.. aku tak menggunakan duit ko untuk isi minyak.. dan aku edit gambar dan pose gambar yang vogue pun aku tak gunakan komputer dan kamera ko... so tak payah laa ko nak menyibuk sangat.. jaga lah diri ko tu dulu.... cermin lah muka ko tu dulu...

Tiada ulasan: